onsdag 7. august 2013

Sommeren 2013

Jeg lovet dere et innlegg fra ting jeg har gjort i sommer... 
Har blitt veldig liten tid til blogging da andre ting har stått i fokus... 
Men her er en liten oppdatering :) 

I sommer har jeg besøkt 
1. Stavanger.
2. Danmark.
3. Dalen.
4. Omlistranda.
Ellers har det blitt noen turer her å der 

Har dere hat en fin sommer ? Hva har du gjort i ferien ? 

Stavanger:


Innlegge som dere ser lenger ned skule tantes jente på speider leir..
å i den anledningen fant vi ut at vi skule ta å besøke hu ut i uka ( overaskelses besøk ) 
Skal si det var ei jente som var meget fornøyd når Tante, bestemor å mamma  Grunde å Hanna dukket opp :

Siden vi først var der fant vi ut at vi skule besøke Konge parken med Hanna 6 år :) 



Danmark: 

Innleget om turen i Danmark velger jeg å ha i et innlegg for seg selv 
som vil komme senere når jeg får det ferdig redigert ;) Da det er en del bilder å opplevelser :) 


Dalen:

En søndag var jeg en tur på Dalen å besøkte grava til Onkel som hadde bursdag den dagen.. Huff ja tiden går tenk det er flere år siden han forlot oss alt..

Vi savner deg. 


En liten tur i gruvene på Åmdals verk ble det også tid til..
En lita frøken (som ikke er så lita lenger ) Gledet seg masse!



Omlistranda.

Har vært å besøkt et venne par av meg på campingen på Omlistranda kjempe korselig helg fra Torsdag til Søndag med mye morsomt, gå turer,  bading,  å en tur te Stavarn å Larvik ble det også tid til <3 





Noen jobber mens andre ligger å slapper av i camping vogna å ser på film ;) 





Takk for en fin helg Gunnar, Helen Christin & May Britt 








Ingen kommentarer: