onsdag 14. august 2013

Bedre sent en aldri ? Danmarks tur :D

Ja vet jeg er litt treg men har ikke hat tid te å sette meg ned å sjortere bilder..

Men en Fantastisk Tur hadde vi tross alt en Grusom Ja Grusom overfart til danmark..


En tur jeg virkelig hadde godt av å koset meg masse på..

 Hehe trur det var et av de få bildene faktisk alle 4 var på....
Takk til Ansatt på Fårup som Tok seg tid :) 

Velger å ikke utdype så mye fra selve turen.. men Moro trur jeg både store å små hadde det ;)
legger med noen bilder så kan du jo se 

Har du vært i danmark ?

Her ser dere bilder fra camping plassen Fårup og Skagen..

En jente som KLART! skule ha oss andre med på mini golf så da måtte vi bare bli med da :D ble noen morsome episoder kan man si.. 
hvem vinneren ble trur jeg vi bare lar oss bli mellom oss 4 Hehe.. 
spess når to av de finner ut de skal slå ballen inn i 12ern som ente med at 2 av ballene ble låst inne.. 
Smart ikke sant ??? 



Var en av plassene vi hadde bestemt oss for å besøke.. 
Her koset vi oss masse været var med oss Ikke for varmt å ikke for kalt..

Å bade land var nok en stor sukksess for små å Nok for oss Store også ;) 

Å her er det mye for små og store Abselutt noe jeg kan andbefale andre foreldre til å dra med ungene sine :) 



Dagen etter hadde vi ikke noe spesiele planner så da sto dagen litt åpen etter å ha kikket i gjendom forskjelige  brosjyrer ente vi opp med å dra til Akvariumet i Hitshals..

Også en fantastisk opplevelse der vi fikk se å ta på skjø dyr... 






Koser seg 


Her hadde de shov for oss Fantastisk å se på :) 


Etter på Tok vi oss en Tur til Skagen ca 1 times kjøring å på de rette veiene går det jo så fooort ;)

Skagen en plass vi bare har bestemt oss for vi må tilbake til.. 
En fantastisk plass med gå gate fine strender å godt Uteliv..
Så hit går nok Karnskje Jenteturen neste gang...

haha Litt fotogene måtte vi jo være ?? :P


Så Dagen etter vente vi Nesa hjem igjen til Norge etter 4 fantastiske dager i danmark 

Takk for en Flott tur Helen Christin, Olav Andres & Turid Elise. 

Gleder meg Alt til neste tur med dere 



Ingen kommentarer: