søndag 5. april 2015

Ny Start

Hei alle kjære Lesere. Jeg har hat en god stund Borte fra blogg verden men har nå Lyst å ta opp igjen bloggingen å håper nå jeg får tilbake den gleden jeg hadde ved å dele mine ord å tanker med dere

Noen ganger mister man bare Gnisten når man ikke får tebake melding om det du skriver treffer andre..

Har vært inne i en tøff periode der jeg har måttet tatt mange Tunge valg,  Finne meg seg igjen da jeg har mistet meg selv på veien en stund.. å har måttet velge bort mennesker som betyr mye for meg. for de har gitt meg merre bekymringer en å løfte hverandre opp.



Jeg vil nå Blogge om veien te mitt Nye liv, 
Tanker rundt om å ikke være som alle andre, 
dele mine erfaringer som stor og veien Videre 
Kommer oxo til å blogge en del om mine hobbier som for tiden er: 

Bake søt å godt 
Matlaging
Brodere/ strikke...


Den usminket sannhet.





 Takk for at du tok deg tid å håper du har lyst å følge meg videre 






Klem Sigrid.


Ingen kommentarer: