mandag 1. oktober 2012

Fantastisk Helg med venner




Spille kveld hos Silje & Kenneth.


Takk til Silje & Kenneth for å laget en kjempe korselig Spille kveld med taco å Fantasi mye latter å moro ble det. jeg trur vi alle sammen kan skrive under på at vi koset oss kjempe masse den kvelden..
jeg fikk i varifall trimmet lattemuskelene mere en 1 gang den kveldem...
 Noen Fantastiske  tegninger ble det ut over kvelden i varifall :P Karnskje like greit at de ikke ble dokomontert ;) 

Mitt i miming.. Hva skal de være her tru ?

avslappet å følger med i spillet... 
 I dyp konsentrasjon på å finne ut hva Kenneth tegner..


Lørdag tilbrakte jeg sammen med herlige mennesker, Gunn Eva, Gunnar, Helen christin.
vi koset oss med å gå på down ton i porskrunn før vi møtte Gunn Eva på tullis der vi drakk kaffe å koset oss før vi dro hjem til Gunnar.


Kose stund med Emilie.


Lørdags kvelden tilbrakte vi hjemme hos Gunnar  med god mat å drikke å monopol kredittkort.. Nok en kveld med mye latter.. 

Etter en helg med mye god mat å drikke er det tid for en gå tur.. En kjempe fin gå tur på over hele 2 timer ble det langt kysten og inn i skogen på vei tilbake til bilen..

 
 Gunnar, Helen Christin og Gunn Eva i føringen :)


Helen Christin & Gunnar.
 Gunn Eva & Meg.

 Mine to fantstiske venniner Helen Christin & Gunn Eva.

 Meg & Helen Christin.



Så alle Fantastiske venner, kjente som har gjort Helgen min perfekt Tussen Takk skal dere ha.


1 kommentar:

Silje Merethe sa...

Godt å høre du koste deg på fredag - det var kjempe koselig :D