fredag 28. september 2012

♥ Gode venner ♥

♥  Gode venner er godt å ha  ♥ 

Gode venner er venner som bestandig stiller opp å er der når du trenger de...

Du kan ha mange venner å bekjente, men de vil aldri bli dine nærmeste venner,
De gode vennene dine er de som er der når du trenger de, de lytter når du trenger å snakke, å gir deg en klem når du rett å slett bare trenger det...
Det kan gå dager uten at dere snakker sammen men uansett så vet du at de er i hjerte ditt å skule du trenge de kan du bare ringe de om kl er 5 på natta vil de ta tlf å høre på deg ♥ 

Jeg er evig Taknemelig for de Gode vennene jeg har i livet mitt..
jeg vet at uansett hva som plager meg kan jeg snakka med dere å vite at dere bryr dere å er der...

Så Tussen Takk for at dere er der ♥
 


Her er et lite dikt jeg skriv for en stund te bake

Noen dager glemmer jeg å si hei til mine venner men dere er i mine tanker ♥
Noen dager glemmer jeg å skrive til dere men dere er ei glemt ♥
Noen dager glemmer jeg å høre hvordan dere har det, men jeg tenker på dere ♥
Noen dager glemmer jeg i det hele tatt bare alt omkring meg
Så derfor vil jeg bare fortelle dere at jeg bryr meg om dere og at dere er Alltid i mine tanker ♥

Ingen kommentarer: