tirsdag 9. juli 2013

Dobbel bursdagsfest i oslo.



Denne helgen gikk turen te oslo med gode venner for å feire to venner inne i Oslo, Været var fantastisk hele helgen å jeg/vi koset oss masse..


Vi dro innover på lørdag morgen for vi ville ha litt tid i oslo sentrum før vi traff resten av oslo folket :) 

Det her måtte jo bare bli en vellyket dag :)

Snuppa vår var jo også 25 i dag så henne måtte vi jo også feire i løpet av dagen det ble å spise på friday i kal johans gate...

koser oss ute i sola på Kal Johan.

 Christina og Bursdags barnet Gunn Eva.

Litt bilder fra oslo.

 Litt synd at jeg ikke fikk tatt bilde av han som satt borten for :/ 

 slottet 
 hmm rar mann :P 

Noen som synnes det er morsom å bære på kjæresten ;)  

 La meg være, trøtt jo!!!!!

 Bestevenner <3 

Fin utsikt en Søndags Morgen. 

Et bilde fra veien hjem på søndag ..

Ellers har jeg koset meg masse ble over hos Helen te i går å det er jo alltid korseligt, men nå får jeg hive meg rundt å pakke om for nå går turen videre :) 

En fortsatt fin sommer ønskes dere alle sammen :) 

Me snakkes Bay bay ;)

Ingen kommentarer: