onsdag 16. januar 2013

Endelig 2013


Er det året som alt skal falle på plass å ting skal begynne å gå den rette veien for meg også?

2012 har vært et fint år med mange fine stunder jeg vil bevare så lenge jeg lever..
men fremdeles er det ting jeg skule ønske kunne forandre seg i 2013..


Jeg er Møkka lei av bare å Gå hjemme å slenge... Føler meg rett å slett mere å mere ubrukelig...
noen av av mine mål i 2013 er:
1. Finne meg en jobb jeg trives i
2. Være flinkere til å holde kontakten med de få vennene jeg har
3. Ta mer vare på meg selv!
4. Ta bil lappen.
5. begynne å trene.

Det er så mye som ikke vises som faktisk ligger bak, det er så lett å fortelle folk at alt er (bra) når sanninga er at det er på langt nær det...
du gjør alt for å slippe unna spørsmåla hvordan du "virkelig" føler deg...
en ting er å smile å være glad når andre er til stede.. Ingen vil vel vise seg svak ????

Det er vel en ting jeg må bli flinkere til i året som kommer å faktisk la meg selv få lov til å ha dårlige dager.

Jaja mye er vel min feil også skal ikke legge skulda på alle andre.. Men føler at vennene sklir bare mer å mer bort... Enkelte personer som jeg så på som nære venner forsvinner fordi jeg ikke tar kontakt.. men er det bare jeg som skal ta Kontakt?? Mye er vel at vi vokser fra hverandre men savnet er det av lika vel... 

Men egenlig skal jeg vel ikke klage for det er så mange der ute som faktisk har det mye værre en meg...

Ha en riktig Fin Dag.

 

Ingen kommentarer: